RESULTATEN!

Vi har haft en Klubbtävling med Mån Vingarna för ngr dagar sedan! här är resultaten för Dressyrtävlingen! Tyvär var det bara 4 personer med i denna klubbtävling ;( Håppas det blir fler nästa gång.
 
 
Sandy: 65 poeng
Min Komentar:Jätte bra! Jag tycker du hade ett bra planerat program. Dock så kan du använda dig av fler ridvägar! Det gör så att det blir roligare att titta på!
_________________________________________________________________________
 
Ella: 65 poeng
Min Komentar: Jätte Bra du också! Tänk på samma saker som jag skrev i Sandys komentar.
_________________________________________________________________________
 
Rita: 67 poeng
Min Komentar: Super! Det var värkligen bra gjort men det kanske gick lite fort ibland ^^
_________________________________________________________________________
 
Tindra: 72 poeng
Min Komentar: Jag gillade upplägget väldigt bra! Tänk på att inte ha för långa program då det kan trötta ut tittaren/domaren.
 
Som Ni säkert ser är vinnaren: TINDRA NORTHSIDE
 

Kommentarer
Postat av: Tindra Northside

JA!! :D *Happy face!!!*
Håller med dig om att det var lite lång XD

2013-04-16 @ 17:16:23
URL: http://thewilrider.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0