Intervju med.......

Isabella SilverStorm♥
Hon beskriver sig själv som en busig 13 årig tjej som fick sin första häst vid 5 års åldern. Tyvär dog han när Isabella var 9 år. Nu har hon den söta och fina hästen Iceriver. Hon fyller år den första mars och bor i Gåd, hon hänger oftast i Silverglade och tränar sin häst.
 
Iceriver (Isas awesome häst) är ett 3 årigt Hannosto. Hon älskar att gallopera hoppa vara med sina och Isas kompisar. Iceriver ÄLSKAR grillkorv :D som jag ♥ Hon fyller år den 6 maj och är så pigg att hon inte kan stå still.
 
:D Enligt mig är Isa Glad, Posetiv och flummig :D
 
Jag:Varför började du spela sso??
Isa: Ville spela ett spel där man kunde rida/sköta hästen och göra uppdrag!
 
Jag:Vad är det bästa med spelet??
Isa:Att man kan rida och chatta med kompisar!
 
Jag:Hur länge har du spelat sso??
Isa:Ända sen: Ngn gång i Februari förra året.
 
Jag:Vad är din högsta dröm här??
Isa:Jag vill komma till Jorviks Stall!!!!
 
Jag:Vad håller dig kvar här??
Isa:Jag stannar för det är så himla kul!
 
3 Snabba Med Isa ♥
 
Jag:VD vs FG
Isa: FG!
 
Jag: RH vs Uteritter
Isa Uteritter
 
Jag:Rosetter vs Benlindor
Isa:Båda!!!!! Här är Bild på henne :D

Kommentarer
Postat av: isabella silverstorm

Hehe, det var jätte kul!

Svar: Bra att du tyckte det :D
Heddis

2013-02-18 @ 18:29:27
URL: http://starstablelivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0