Intervju med.......

Ella Appelgarden från min klubb Moon Wings!
 
Ella är en glad tjej med mycket roliga förslag på saker man kan göra ;) Hon är en av de bästa klubbledarna jag haft!
Ella är också snäll och posetiv!
 
Nu kommer frågorna!
 
1: Hur hittade du Startsableonline??
Ella:Jag ville spela ett riktigt bra hästspel! Så Jag sökte på Hästspel och Starstable kom upp som förslag!
 
2:Vad är det bästa med SSO??
Ella:Att man kan rida på en/flera egen/egna hästar och göra uppdrag mm.
 
3:Vad håller dig kvar på SSO??
Ella: Det kmr alltid mer roliga uppdateringar! Sen kan man alltid tävla och utfortska jorvik! Man har alltid ngt att göra!
 
4: Vad är din högsta dröm på SSO??
Ella: Jag tror det är att bli känd typ. Iallafall igenkänd av folk jag nt känner.
 
5: Du är ju med i Moon Wings! Vad är det bästa med klubben??
Ella: För att alla är snälla och vänliga. Det är roliga lektioner och mycket skoj!
 
Tack Ella För intervjun!
Här kommer 5 snabba med Ella!
 
1: FG vs VD
Ella: FG
 
2: Benlindor vs Rosetter
Ella: Benlindor
 
3: Uteritt vs Lektion
Ella: Uteritt
 
4:Hollow Woods vs Gyllenbladsskogen
Ella: Hollow woods
 
5:Träns vs Sadel
Ella: Sadel
 
Tack till Ella Applegarden som ställde upp på intervjun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0