Nej Nej Nej!

Idag när jag kom till stallet var Storm orolig och gnäggade nervörst helatiden.... när det var dax att mata såg jag till min förskräckelse att han lyfte på ena frambenet......
Jag fruktade att han hade fått Fång D: Så jag tog Angel och red till vetrinären.
Tyvär så var det kö....
När det blev min tur pratade vi en stund sen kom vi överräns om att Storm ska få vara på StallSjukhuset för observation under en tid.....
så ingen ridning på hnm på ett tag :( Så jag red hem stälde in Angel
Lastade Storm...
Så just nu väntar jag på svar från undersökningen på benet.

Kommentarer
Postat av: Maja Winterburg

Hur mår Storm nu? :(

Svar: bättre :D Jag får börja träna honom på lördag
Hedvig

2013-06-06 @ 22:44:29
URL: http://www.winterburg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0